אתנ"כתא

יום חמישי, י"ז סיון תשע"ט

ברוך הבא אורח | התחבר או הרשם
   הצג אותיות פסוק ופרק. הצג קישורים להודעות. גודל הכתב:
 כג וּלְמִיכַל֙ בַּת־שָׁא֔וּל לֹֽא־הָ֥יָה לָ֖הּ יָ֑לֶד עַ֖ד י֥וֹם מוֹתָֽהּ׃ {פ}
הוסף הודעה

ניסן
כ"ח
תשס"ט

עד יום מותה אבל ביום מותה כן -רתם
שמואל ב פרק ו פסוק כג
אפשר להגיד שדרשת חז"ל נובעת מפיסוק טעמים שמפריד בין ילד לעד ואילו ציון הזמן היה חלק מהעונש(לתאר שלא היה לה ילד בכלל) היה צריך להיות מחובר אלא הוא בא לתיאור זמן חיצוני של מתי העונש חל ואם כן הוא צריך להביל אותו
מאמרים וביאורים באתר ויקיטקסט